Var ligger landet där man böjer bananerna?

Jag har nyss smitit ut från ig-stugan vi egentligen har just nu för 3 timmars fysik utan rast? Nej. Väntar på att fanny ska komma så att jag kan tvinga henne att göra lika mycket fysik som jag. Jag har pluggat så mycket att jag vill spy och gråta och jag har en timme kvar. Jag har dessutom inte ätit sedan 5:30 imorse och jag har tränat ett spinningpass på det. Så det jag skrev i förra inlägget stämmer inte för jag är inte pigg någonstans!



Nu vill jag bara att klockan ska bli 16 så jag kan få sluta, åka hem till lexie och äta. Umgås med min bästa kompis och sen dansa. Och sen är det nästan helg fast dock är jag inte ledig imorgon som jag brukar på vara på fredagar eftersom jag har en del rester.


Kärlek
Postat av: mathilda/puppan

är det samma land där dom bor, indianerna? :)

2009-03-05 @ 21:20:09
URL: http://kinkasha.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0