I know this is the part

Nu har jag tagit ut min ilska på allt som går att ta ut ilska på. Har dessutom hunnit fixa massa och äta lite så nu är jag redo för en lång kväll som jag hoppas att det blir! Är hemma hos lexie och har precis haft vårt lilla "möte" om i sommar då vi ska jobba med min pappa på öland en månad. Kommer bli så mycket jobb och vi kommer va slitna som få när vi är klara men jävlar vad pengar vi ska tjäna! Och för dom ska vi åka till Rhodos i sommar. Kommer bli grymt nice!

Ska börja fixa oss inför kvällen nu, bilder och sånt kommer imorgon såklart! Lördagen kommer bli lika lång som vanligt i och med teater, jobb och party men det är det värt för sen är det vardag igen. Nu är det tagga som gäller, fridaynight here we come!




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0