Såklart jag gör!

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Sofia
Smeknamn:  Fia, Fialotta, Mumfie, Fio, Snutt....you name it
Låt som när du är ledsen sörjer till?: De flesta Håkan-låtar och vissa Winnerbäck
Beroende av: Skratt och lexie-fia språk
Vad tror folk om dig?: Det är nog väldigt blandat tror jag
Stämmer det?: Gör det säkert
Vad får du oftast komplimanger för?: -
Vad säger du för att imponera på någon?: Uppmuntran är alltid uppskattat!
Hur imponerar man på dig?: Man visar att man uppskattar mig för den jag är, man visar även att man har intresse men lämnar utrymme för mina intressen och framförallt respekterar det jag gillar
Brukar du skratta för dig själv?: svar ja hah
Var bor du?: Hemma
Trivs du där?: Jaa!
Äger du några converse: Nee
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: Alldeles för lätt...
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk mot något: Gluten och Laktos, och katter
Har du haft sex idag: men nej
Hur svarar du i mobilen: - Sofia eller hääääeeejj
Vem ringde du senast?: Lexie som inte svara och innan det mormor
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Fråga om jag ville ha hämtning och om jag hade mat så det räckte<3
Antal timmar sömn inatt: Drygt 8
Sov du ensam: Ja :/
Brukar du komma i tid: Antingen väldigt för tidigt eller sent :p
 När mår du bra: När vi har bra dagar och när solen lyser
När blev du fotad senast: I lördags av lexie tror jag
Hur känner du dig nu: Jättejättetrött och nervös för talet imorgon
Vanligaste färg på dina kläder: Typ svart eller vit
Vad saknar du: Alexandra och mamma som är i Thailand och kommer hem om en vecka
Hade du en bra kväll igår: Nej
Favorit dryck på morgonen: Kaffe
Rakar du benen: OM jag gör
När brukar du oftast gå och lägga dig: Ska jag träna på morgonen så senast 11, annars mellan 10-12, helger...på mornarna
Är du blyg?: Efter 8 år med teater, nej
Sysslar du med någon idrott: Gruppträning 3-4 dagar i veckan och streetdance på torsdagar
Vill du hellre ha mail än brev: Spelar faktiskt ingen roll om jag ska vara ärlig :p
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Svar ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Stå upp och kissa hela dagen
Är du nöjd med ditt liv: Nöjdare än jag varit på länge
Är du bortskämd: Jaa
Vad gör du i morgon: Träna, skolan (har nationella i Sv B - tal) och sen hem med lexie, kanske träffa oliver och ricky. Annars plugga.
Vad är det värsta du vet?: Att ha ångest
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Mycket...
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Oj jag vet inte
Vad längtar du till?: Sommaren och allt som händer då, och min 18-årsdag
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Bästa vännen iaf
Vad använder du för shampoo?: Olika men oftast nått som är rosa :)
Hur gammal är du: 17 år och nästan 7 månader
Tycker du om någon just nu: Många?
Du samlar på: Änglar
Gröna eller röda äppeln: Alla
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Alexandra och Mamma
Gillar du golf: Haha nej
Vilken tid gick du upp idag: 7
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja vita tom :)
Är det okej att gråta: Ja såklart det är, men jag gör det bara inför min familj
När grät du senast: Igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa kläder, skor och smink och en lägenhet till mig och Mamma
Bär du glasögon eller linser: Har glasögon som jag måste andvända
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Neh
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Lördagar 8 (!) och söndagar halv fucking jävla 3
Har du piercing: Naveln och öronen såklart
Vill du gifta dig: Jaa
Vill du ha barn: Men såklart
Solar du ofta: Ibland
Är du bra på att laga mat: Haha fil och flingor?
Är du flygrädd: Nää, eller lite...peppar peppar ta i trä
Hur vig är du: Typ lite
Är du musikalisk?: Både spelar och sjunger så lite kanske :)
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller cola
Vilken är din favoritglass: Älskar all glass :)
Tror du på ett liv efter döden: Nää
Tycker du om sushi: Skitgott!
Vad äter du helst när du ser på film: Lösgodis
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej tack och lov
Har du tandläkarskräck: Ja
Är du morgon- eller kvällsmänniska: På vardagar morgon- och helger kvälls
Vilken ögonfärg har du: Brun
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Ja tyvärr
Röker du: Händer väl
Hur ofta tränar/motionerar du: 3-4 ggr/veckan
Senaste låt du hörde: Rufus Wainright (?) - Halleljuah


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0