I don't wanna fight

Godmorgon på er alla! Hoppas ni sovit gott, hah det har jag. Slocknade vid 22 igårkväll och gick upp nu vid 9. Jag hade satt klockan för att gå upp och köra ett morgonpass på gymmet men jag kom inte upp när klockan ringde. Bättre såhär så slipper jag vara sliten i helgen då jag inte kommer sova mycket inatt heller. Teater på lördagsmornar är inte alltid nice faktiskt!
 
Halvligger just nu i soffan och lyssnar på den här, skitbra låt! Den kom helt plötsligt på radion i solariet igår och det första vi gjorde när vi kom ut ur varsit rum sen efter va "hörde du vilken låt det va?!" och så skratta vi, vi är så lika! Jag ska snart sätta fart med dusch och lite så. Juste, måste diska, fixa tvätten ochh bädda sängarna. Damsög gjorde jag igår...det är inte lätt, men mami kommer hem om 12 dagar och det har redan gått 10 så det närmar sig.
 
Ska bege mig in mot stan vid 12 och möta lexie. Vi ska försöka fixa en sak som kan va jättebra att ha och sen blir det nog lite shopping innan vi drar hem till henne och äter och så. Var kvällen tar oss får vi se!







Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0