På tisdag blir vi sambo

Gårdagen va crazy, helt galet! Det enda jag vet är att vi va med trevligt folk, att det va kallt ute och att vi hoppade studsmatta på fyllan. Det är ett under att vi lever idag men så jävla kul det va! Jag tror dessutom att jag, tillsammans med Jessica och Lisa, satte upp ett mål gällande studsmattor. Haha! Vaknade alldeles för sent idag, 14:30 närmare bestämt. Sov typ 11 timmar men är ändå sjukt trött, kan ju bero på kvällen igår.

Nog snackat om igår! Imorse (på eftermiddagen haha) chillade vi den första timmen och sen fick vi skjuss till Ica Maxi där vi va på äventyr. Lexie ska ju som ni vet bo hos mig de tre kommande veckorna då min mami åker till Thailand på tisdag tillsammans med sin bästa kompis, utan mig. Så idag va det levebrödsinhandling så det skriker om det, vilke jävla äventyr!

   flytande föda
shoppinglist

   

   finaste sambon!

 mat<3

   tack för idag älskling!





Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0