Minnet av de såkallat "borttappade" bilderna

Angående talet tidigare idag och betyget jag fick så kan jag lungt säga att det gjorde min dag. Herregud va glad jag är, känns så lättande. Temat va engagemang och påverkan och via två bilder (minst en från häftet) skulle man välja en infallsvinkel och utifrån det prata om engagemang och påverkan samtidigt som man skulle hålla sig till bilderna. Jag pratade om kärnfamiljen och min egen familj, samt samhällets påverkan på trygghet och drömmar. Det va jättemycket krav att hålla sig till och alla i min grupp är så jävla duktiga, jag fick 10 av 10 på poängskalan. Det gjorde tom att lektionen efter, som va matte, blev rolig.


Nu är jag i alla fall hemma och har ätit,
blev någon form av taco, fixade lite av det vi hade hemma - det är ju mitt jobb så att säga. Så nu är mätt (dock lite trött fortfarande) och ska aätta igång att skriva labbrapport så jag blir klar med den tills lexie kommer då hon behöver andvända internet. Förlåt för ett långt inlägg, men jag blev bara så jävla glad!




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0