Torsdag

Som till och med min mamma förståt, som är i Thailand, är det något/någon tynger mig. Innerst inne vet jag väl det jag med, men det är så mycket att jag inte vet var jag ska börja rannsaka mig själv. Jag mår inte dåligt, jag är bara så slutkörd på alla möjliga sätt och det är skilldnad. Skulle kunna skriva en hel bok om det men jag tror jag spar det. I vilket fall som helst kan jag inte gå till skolan eftersom jag inte vet vad/om jag skulle palla. Så idag nöjer jag mig med att sitta hemma och plugga själv, blir nog bäst så. Kanske gör jag en träningspaus runt lunch och åker till Eriksdal. Hur jag än gör blir det hem sen igen innan dansen. Vi hörs snart igen, sålänge måste ni lysna på den här låten, hur jävla fin som helst!




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0