Tidig morgon

Uh morgon! Mörk morgon desutom, igen. Sitter här och äter frkuost, bussen går om en halvtimme. Det blir bodypump nu kl 7 och sen stress iväg till skolan där jag har en kort dag. Efter det måste jag återigen skynda mig hem för att hinna fixa iordning lite och äta innan jag åker in mot stan igen för lite shopping med lexie.

Eftersom vi båda har nationella í Sv B imorgon, uppsatsskrivningsdelen, så har vi bestämt att jag och lexie ska råplugga ikväll och så sover jaa även där inatt. Provet är många timmat långt imorgon vilket betyder att lägeheten måste se någorlunda ut när jag lämnar den idag för att åka in mot stan då mami kommer hem antingen innan eller strax efter mig imogon beroende på hur lång tid provet tar.

 


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0