Sunny day!

Är det någon mer än jag som märkt att det är +10 grader och solen skiner ute?! Det är ju hur underbart som helst och man kan inte vara på annat än bra humör. Jag kom hem för ett litet tag sen och har precis ätit lunch. Blev mycket mat eftersom jag inte hade ätit sedan sist jag skrev och har tränat ett styrkepass. Så det blev en proteinrik lunch med qourn, sallad, böner och avokado. Kanske intr låter som den bästa blandningen men det va riktigt gott!



Jag har ungefär en timme på mig hemma innan jag ska åka iväg igen. Ska möta lexie i stan strax innan 2 där vi ska shoppa järnet i vårvädret. Efter det blir det att åka hem till henne och plugga, käka middag, ta en powerwalk och plugga lite till. Allt för att provet ska gå så bra som mäöjligt imorgon, måste dessutom gardera mig med massa ätbart till imorgon vilket man får ha då vi ska sitta i mer än 6 timmar. Någonstans ska jag hinna klämma in ett inlägg om vad jag får med mig hem från stan.



Visserligen är Håkan bäst i världen men hans låtar passar inte till det här vädret (visa vid vindens ängar är ett undantag) så nu måste jag byta till nått mer vårigt som får stå på i bakgrunden när jag nu går och diskar (...disken förföljer mig, känns inte som att jag gör annat än diskar).


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0