Problematisering nr 4: Hur hinner man?

Idag är en bra dag för jag kommer ha ett busy schema, så jag slipper tänka så mycket. Det är frukost som gäller nu och sen måste jag fixa lite här hemma innan jag sätter mig och pluggar nån halvtimme eller så. 11:15 ska jag träna ett 45 minuters spinningpass på gymmet och sen skynda mig till skolan där jag har lektioner på eftermiddagen. 

 

När jag slutat ska jag åka mot Jensen Norra och vänta på min sambo som slutar sent idag. Vi ska gå lite på stan (ovanligt va?) , käka (inte heller ovanligt) och sola (inte det heller) innan vi har danslektion. Efter dansen åker hon med mig hem och så ska vi chilla det som är kvar av kvällen innan båda somnar haha.





Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0