Problematisering nr 1: allt!

Mami åkte imorse så nu är jag "själv" tre veckor framåt. Min blivande sambo kommer hit runt 18-tiden ikväll och tills dess måste jag hunnit diska, åka till farsta och vaccinera mig, handla mer mat, laga mat och...(herregud jag har varit hemma själv i en halvtimme och det är 1008 sånna kvar), det här blir nog inte lätt! Jag känner hur det här kommer bli en mindre pers eftersom jag för det första lärde mig hur ma tvättar igår, vi har igen diskmaskin, hur damsuger man? och jag långt ifrån når upp till städskåpet själv. Sambon är dessutom kortare än mig.

Ja ni lär ju få följa mina problematiseringar de tre kommade veckorna, som btw kommer flyta på som på rullande band. Jag är så tankspridd just nu att jag inte ens vet hur man skriver bra svenska, meningsbyggnad kanske det heter.


...juste diska va det ja!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0