Onsdag

Hej på er igen! Jag har haft fullt upp hela dagen med skola, prov och träning. Nu är jag hemma efter att ha varit på dubbelpass - stepup och bodypump - efter skolan. Jobbigt med dubbelpass men väldigt skönt efter! Lexie är hemma hos sig idad eftersom hon har så mycket plugg, nått prov imorgon. Imorgon efter dansen kommer hon hit igen, eller vi åker tillsammans efter dansen rättare sagt. Har pratat med mami idag också, både på telefon och via sms! Dom (hon är ju där med sin bästa kompis) har det jättebra och solar/badar som de vill.



Jag har faktiskt satt på min första tvätt nyss och jag är riktigt stolt över mig själv! Iofs är den inte klar än, och när den väl är det ska innehållet hängas upp men det ska nog gå bra. Det blir inte en lång kväll för min del för jag är jättetrött. Dessutom blir det nog ett spinningpass imorgonbitti också.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0