Kväll efter en shoppingdag

Helt slut i allt; huvudet, kroppen och ögonen men framförallt fötterna. Herregud va vi gått i stan idag, fram och tillbaka, den gatan hade vi glömt, men den stora gina ligger ju i PK-huset och vi är vid hötorget nu, synd att ingen av oss har ett par skor utan minst 10 cm klack...ungefär så snurrade det i våra huvuden under de nästan tre timmarna vi konstant gick eller stod upp i stan. Jag va riktigt hungrig dessutom när vi kom hem till lexie så det blev en god sallad till middag, nyttigt och bra.

För min del blev det inte så jättemycket shopping idag, utan en skitsöt ljusblå topp från h&m och Britney t-shirten från shestore ni vet. Juste en mascara får jag inte glömma heller.

Imorgon är det nationella och som spotify precis säger "morgondagens tenta den får bli som den blir" och det blev dubbel kärlek ikväll för jag vet inte hur man tar bort den ena.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0