Go go go

Godmorgon på er som nyss vaknat! Själv gick jag upp 5:20 som alltid när jag tränar på morgonen. Tog första bussen och körde ett 45-minuters spinningpass kl 7. Riktigt skönt att kunna säga att jag har dagens träning klar redan kl 9 på morgonen, vilket betyder att jag har kvällen fri. Det va lite svårt att komma upp imorse eftersom man vant sig vid ljuset och mornarna fortfarande är mörka nu när vi ställt om till sommartid. Tröstar mig dock med att det går fort tills det blir ljust igen.

Sitter i soffan och har precis duschat, ska äta tidig lunch om någon timme (eftersom frukosten blev riktigt tidig...) och sen börjar jag kl 1 i eftermiddag. Har två lektioner, matte och engelska, och sedan blir det att åka till vasastan för 1½ timmes teaterlektion också. Det blir skitbra, miniteatern är min fristad. Har tilbringat minst två dagar i veckan där i mer än 8 år, älskar folket! Kommer hem vid 7 ikväll och då blir det lite plugg och sova tidigt. Kan behövas då morgondagen är full av saker som ska göras och på onsdag kommer mami hem!

Nu väntar hårtorken, puss på er sålänge!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0