Dam dam di dam dam dam di dam dam

Hej på er! Första skoldagen på två veckor för min del och jag är sjuligt trött. Det ska bli roligt att träffa alla igen såklart och rutiner är det ju alltif bra att ha, men klockan är inte ens 7 och jag har snart ätit upp min frukost. Va inte alls sugen på frukost idag men måste äta eftersom jag lätt slir så himla hungrig, så det fick bli havregrynsgröt med rivet äpple/kanel och kaffe till det. Nu borde jag piggna till snart tycker jag och då ska jag börja göra mig iordning, ladda in lite ny musik på min iPod och sen ska jag bege mig mot skolan.


 Dagen idag vet jag inte riktigt hur den kommer se ut. Ska åtminstonne på morgonsamlingen i skolan och sen får vi se hur schemat ser ut. Fanny och jag ska i alla fall hinna med ett hemligt uppdrag och smida planer innan dagen är slut. Den ikväll kanske jag och lexie ska på förhandspremiären av nån oscarsbelönad film och det vore ju nice med lite vardagsbreak sådär!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0