Be carefull

SL- kort är verkligen en bra uppfinning! Som ni förstår är jag hemma igen...

Det va inte alls roligt att vara på KS hela dagen, jag ogillar sjukhus och framförallt att vara där själv. Började med att röntga och eftersom man skulla vara där minst 1,5 timme innan själva läkarbesöket fick jag såklart vänta mer än en timme när jag väl rötgat klart. När jag kom in till läkaren började det med att han kom in med tre pers till, läkarkandidater eller nått, och eftersom denna läkare inte verkade fatta nått kom det ytterligare två. Det va alltså jag och fem personal...och min lilla arm.

I alla fall. Min handled/arm måste röntgas och undersökas med specialutrustning som bara finns på SÖS. Kommer bli ditkallad om några (!) månader och göra det. Det minsta de kommer göra med mig är en titthålsoperation, så ni förstår...det minsta.



Stå aldrig på en pilatesboll

Kärlek
Postat av: isabella

men vadå, är det från när du bröt den förut? :O

2009-03-20 @ 17:26:06
URL: http://izab3lla.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0