Åhaj bgkb qpowg bjinjk

Har jag pluggat nått? Nej
Har jag gjort annat än suttit still hela morgonen? Nej
Har jag bestämt mig för vad jag tycker än? Nej
Har jag jag inte inte ont i armen? Nej
Ogillar jag dig som jag borde? Nej

Nu ska jag åka och träna, röra på mig lite. Ut med tankarna och fram med det glada humöret. Det här tänkandet tär på mig och jag vet ingenting om nånting. Jag längtar tills mami kommer hem; jag vill sitta i soffan med henne, få mammakramar och flätat hår. Prata om allt och inget och glömma bort att jag fyller 18 år om 5 månader, tro att jag är liten igen och att mami alltid räddar mig om nån är dum. Just nu är det mycket som är dumt och det är bara jag som kan göra nått åt det, jag är ganska dum själv ibland.

Jag har satt mig i en förjävlig sits och jag vet ärligttalat inte om jag gillar eller ogillar det.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0