Vem är jag, vem är hon och vem fan är du?

Godmorgon söndag! Helt nyvaken hemma hos alexandra, hon sover fortfarande och när jag gjorde ett försök att väcka henne så vägrade hon haha. Hon är supersöt för hon ser jätteliten ut i sin jättestora säng och så har hon sånhär ögongrej med snobben på för ögonen. Det är nästan så man vill fota...

Igår så va vi på årstafältet och firade carro som fyllt 17. Vi gav henne en jättekartong med massa saker i som vi hade pysslat med på dagen. Det kom massa folk och det va drag och allt sånt, jättenice. Kom hem ganska tidigt för det blev olidligt kallt. Åt och somnade vid 4.

När jag fått liv i alexandra ska jag börja åka hemåt. Imorgon fyller min systerdotter 1 år och jag opererar mig så vi ska ha lite familjemiddag ikväll. Jag kommer inte alls må så bra ikväll tror jag då jag inte får äta eller dricka något efter kl 9 ikväll för kl 7 imorgon blir jag sövd och uppskuren. haha vad brutalt det lät!




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0