Världens bästa andra juni!

Efter att ha kört runt nere i stora sköndal, fått ett x antal motorstopp, skrikit lite i panik, skrattat med mamma och varit jätteduktig så gick jag ut och sprang 6 km. Nog för att Party kan ta mig var jag vill men jag kände att det va dags att inte kunna sitta still längre. Om det är något gällande vatten som jag faktiskt gillar så är det att springa i det så det va superskönt att få det gjort. Kom hem och duschade, sov lite och åt middag och nu ligger jag i soffan. Väntar på att Paris Hiltons nya program ska börja, det verkar så sjukt. Lite underhållning ska man ha tycker jag nog haha.

Sen vet jag att det finns jordgubbar i köket som tydligen ska vara jättejättegoda och jättejätteröda, precis som min bil!

 
såhär såg jag ut idag btw



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0