Var tog den lilla sommaren vägen?

Fortfarande skitväder, var tog sommaren vägen? Man är inte på "ligga inne och kolla på film-humör" varje dag, eller i alla fall inte jag. Jag har skola idag, ska dit och skriva ett prov och slutar runt 10. Då ska jag kanske träna om jag orkar och sen måste jag in till stan eller något eftersom min systerdotter som också är min guddotter fyller 1 år på måndag. Senare i eftermiddag ska till frissan faktiskt - sliga håret och klippa topparns för jag är så trött på att det är så slitet.

När jag kommer hem i eftermiddag tror jag att jag ska ut och köra lite. Efter att bara ha kört 2 gånger så har jag insett hur sjukt kul det är att köra och jag ska förhoppningsvis även lära mig att äxla upp från tvåan haha.


sommarkänsla!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0