Sitting on the top of the world!

Dags att berätta lite om vår vecka i göteborg!

Felicia och jag
bestämde 6 dagar innan lägret skulle vara att vi faktiskt villa åka iår också, trots att knappt någon annan som brukar åka med oss skulle göra det. Och jag uppskattar verkligen att vi faktiskt gorde det. Så i onsdags satte vi oss på tåget ner till Göteborg och som ni såg innan så hade jag dyngat den natten, vilket betydde att i alla fall jag var övertrött när tåget gick kl 07 på morgonen. Vi roade oss med att äta, spela klubba säl, skratta och räkna halvtimmar.

När vi tillslut kom fram träffade vi alla, bla Tor, Kå, Dennis och Holken från förra året, men också Karro och Isabelle. Vi åkte bussen till Bockaberg och såfort vi kom in i vår stuga och vårt rum så va det stökigt. Och stökigare blev det, 6 tjejer i ett minirum kan inte bli annat, right?

Vi gjorde så många roliga saker och åt så mycket. Det var hur jävla varmt som helst och vi var ute typ 14 timmar per dag och det var aldrig ett moln på himlen. Så när vi åkte va det "brunaklubben" som lämnade Göteborg tillsammans, hur nice?! Igår när vi skulle åka hem var det lika sorligt som vanligt såklart. Jag är en sådan som hellre bara går därifrån än säger hejdå så hela min kväll igår spenderade jag i princip gråtandes. Vi har haft så sjukt roligt och det är något speciellt med Scufmänniskor!

Femtielva myggbet, ett solsting, flera framtidsplaner, många saknader och en Svennebananlåt på hjärnan senare är jag hemma
och har 300 bilder väntades. Tagit årets första dopp, har betydligt fler vänner och enorm träningsverk. Är ännu sjukare, brunare och framförallt gladare. Jag älskar er!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0