The girl does nothing

Jag förstår inte grejen med min skola, jag vill typ slå den. När jag är hemma har jag egentligen lektioner och när jag är i skolan har jag inte lektioner. När jag bestämmer mig för att åka så jag är i skolan tidigt och är redo för en lång dag, då har jag deffinitivt aldrig lektioner. Åhh jag blir så trött, på den och på mig. Appråpå trött så skakar mina ben fortfarande från passet imorse och mina armar från igår.

Ärligt så vet jag inte vad jag ska göra nu, mer än att äta för jag har inte ätit sen jättetidigt imorse. Titta på film kanske? Sova? Ta alvedon så att jag kan göra något överhuvudtaget? Nej jag har ingen aning om vad jag ska göra av den här dagen. Ingenting kanske, eller vad tycker ni?


googles definition av ingenting


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0