Sommarloov!

Sorry för den dåliga uppdateringen men det har inte varit läge för att blogga förns nu. Igår hade vi grillning/krök på flaten med massa folk. Det började med att carro, sophia, peter och oliver promt skulle bada och gissa vilka som fick frysa resten av kvällen sen? Det började bra tills en idiotkille tryckte ner mig till en äckelnivå och alla började lacka. Det slutade med en jättedäckad brud, en viderkille, ambulanser och poliser. Herregud...kvällen va iaf lyckad, kom hem halv 3.
 


Jag sov 3 timmar och sen va det upp till skolan och avslutningen som gällde. Kan ju inte påstå att jag mådde speciellt bra men är det avslutning så är det. Vi hade en jättemysig avslutning som avslutades med fika på espressohouse. Kom hem lagom tills de började ösregna och nu ligger jag i min säng och tar det lugnt.

 

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0