Sommar på riktigt

Fy vad varmt det är, vissa stunder till och med lite för varmt. Framförallt när man sitter inträngd i en buss på motorvägen under rusningstid utan öppna fönster och när solen gassar in. Jag får verkligen panik av sådant och sån har jag varit hela mitt liv, klaustrofobisk och jag blir sjukt kaxig mot människor när jag känner så. Haha väntar bara på den dag då jag får tillbaka för någon lackar. Ne jag ska inte klaga, officiellt sommar nu ju.

Hade skola 10-12 och sedan drog jag och käka lunch och sen vidare till lexie. Vi låg på hennes berg i 3 timmar i shorts och bh, med musik och solade. Nu bränns det lite i ansiktet och benen börjar bli bruna. Det är nice det. Föresen pratade jag med mami nyss och gissa vem som fått en bil? Imorgon ska den hämtas och sen blir det ut och köra, jag ska fan ha körkort innan året är slut så det så!

 

sommar


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0