So what? I'm still a rockstar!

Jag sitter just nu i soffan med tjockistrumpor under en filt och tittar på tv. Det känns som att jag har hostat sönder mina lungor den här dagen och jag vet att jag inte kommer vara frisk till imorgon när jag och felicia åker. Hon är inte heller frisk så det kommer bli årets sjuklingresa, en kommer hosta hela vägen och en kommer nysa hela vägen. Ni som känner mig vet dock att jag inte är en sådan som ger upp, jag ska fightas!

När Real houswifes of New York är slut så ska jag lägga mig i sängen, jag ska upp sjukt tidigt. Hinner kanske blogga lite imorgonbitti men annars är det söndag som gäller då vi är back in town. Ha det bäst sålänge! Puss♥


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0