Roadtrip ála jag vet inte vad...

Äntligen hemma! Dåligt väder, skog, stopp på motorvägen och en trasig bil var dagens innehåll. Herregud, ingen av oss ska någonsin flytta från civilisationen, el i alla fall inte jag! Vår bil gick alltså sönder på vägen hem, el ja nått hände med den så motorn började ryka och grejer. Vi rullade in på en bensinmack och stod där i 1,5 timme innan bilen blev bärgad och vi fick hyra en bil och åka hem från småland. haha inte kul.

Nu har jag i alla fall kommit hem och är jättetrött efter 15 timmars bilåkande. Öland va bra och vi fick kolla runt och så och i kommer tjäna massa pengar och det är ju grymt cash is king, right?!

 lunchpaus
 svensk sommar, love it!

Nu ska jag lägga mig och kolla på en film och sova tidigt, ska åka till Sandor imorgon och om man vill komma in till plutten får man inte vara minsta sjuk eller ha ont i halsen och jag känner hur jag börjar bli förkyld så...


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0