Ni fattar ingenting, jag vet allt

Nu har jag kommit hem från min syster. Det va så mycket folk överallt i deras hus och jag va inte riktigt på humör för att umgås faktiskt och att i hade 7 barn att ta hand om gjorde inte saken bättre. Tur att Ludde och Lea är så söta och livar upp stämningen. Lea sötnosen lärde sig gå igår och det finns nog inget bättre än när ens systerdotter tar sina stapplande steg mot en med ett leende och kastar sig i famnen på en när hon kommer fram. Eller när ens systerson hoppar av lycka såfort han ser en och även han kastar sig i famnen på mig. Älskar min familj<3



Jag har precis ätit för sista gången på ett dygn ungefär,
from 12 inatt är det fasta som gäller. Jag får dricka vatten och te fram till kl 6 imorgonbitti, ska vara på sös kl 7. Jag är riktigt nervös och mår jätteilla. Nu ska jag gå och duscha med en speciell tvål, bakteriedödande tror jag.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0