När du står sist i kön kom ihåg mig då

Min arm är rosa nu, rosa bandage och rosa naglar. Är inte det så typiskt mig?! haha. På ett sätt är jag glad över att vi inte fått lov än, jag menar titta på vädret. Vi har avslutning imorgon och jag tror inte det kommer bli så fint väder då heller men jag kan tänka mig att det känns som de flesta har fått höstlov snarare än sommarlov. Jag ska till skolan sista gången innan avslutningen nu idag. Lämna massa böcker och tömma skåpet är lite av vad som står på listan just idag. Sen har jag hört att frida kommer efter 1 år i caribien, oh ska bli så kul att träffa henne igen!

Efter skolan ska jag åka hem till lexie där jag ska spendera helgen. På lördagmorgon åker vi med min pappa ner till öland för att skriva kontrakt(?)/hälsa på/kolla läget på campingen vi ska jobba på i sommar, det blir nog nice. Juste, duschen va det (med en plastpåse över hela armen såklart...inte glömma!).




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0