Migränmorgon

Åh jag som hade längtat efter att få komma ut och träffa fanny och gå lite i stan! Vi hade bestämt lunch och grejer men jag vaknade kl 7 och hade världensvärldensvärldens huvudvärk. Migrän med illamående hela morgonen, fyfan vad jag hatar sånt! Papperskorgen har stått bredvid sängen hela tiden och jag har även haft en blöt, kall handduk på pannan. Man vet inte riktigt vad man ska göra när det blir så, jag får panik och det känns som man ska sprängas.

Nu har jag i alla fall vaknat och mår bättre, dock vågar jag inte göra mycket mer än ligga still i min säng idag. Jag som hade tänkt fota outfit och så, men det spricker. Jag ska ligga här med te och massa filmer hela dagen, det blir nog super!




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0