Jag trampar på marken, dem jävlarna trampar på mig

Idag när jag skullr traska hemåt från bussen och va påväg upp för backen insåg jag hur jävla löjlig jag är. Jag har ju alltid sagt att jag aldrig skulle låta någon trampa på mig igen, remember? Jag måste ju då erkänna att det inte är riktigt sant, vilket märktes idag och alla andra dagar. Universums äckligaste djur, fåglarna, trampar på mig dagarna i enda. Om jag är fint klädd och går i högklackat och har bråttom till tunnelbanan slutar det alltid mer att jag missar den eftersom jag fått ta en omväg för att hela stan kryllar av de äckliga djuren.

Det leder i slutenden till att jag missar bussen och får stå och vänta frysandes någonstans, dem jävlarna trampar på mig.




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0