Jag älskar dig vad som än händer

Godmorgon! Kvällen igår spenderades i rålis med massa skönt folk, kom hem jättetidgt och gick och la oss. Eftersom jag är sjuk så hostae jag hela natten. Vilket slutade med att jag åkte hem imorse för att fortsätta sova hemma, för att inte störa alexandra. Somnade direkt när jag kom hem och vaknade 2, dåliga vanor såhär på sommarlovet.

Jag fick en kommentar inatt som att en tjej (ni vet vem) kommer skriva ut någonting som är väldigt osant på sin blogg idag. Om ni känner oss och vet vilka vi är så vet jag att ni vet att hon är sjuk och att vi har gjort allt vi kunnat för att kunna leva normalt igen efter vad hon gjorde mot oss. Det betyder att det kommer komma upp massa bevis och vittnen på vad som hände ifall hon nu gör det hon tänker göra...va berädda bara.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0