I am here baby

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN...

SAKNAT NÅGON: ja

ÅNGRAT NÅGOT: äh ångra är onödigt, gjort är ju gjort

LJUGIT: det tror jag inte

SVIKIT NÅGON: I guess not

GRÅTIT: jao

SKRATTAT: men ja haha

VARIT SJUK: sjuk och sjuk? ont, gills det?

VARIT UTOMLANDS: nope

TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: asså ja...?


KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA: jag är jättekänslig så ja

SKRATTAR DU OFTA: haha ja, jag är en glad person!

HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: trött, lite orolig och hungrig (jag åt nyss)

HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: till och från, mestadels bra men jag har ju så jävla ont hela tiden

HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: nej


KÄRLEK

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: hahaha nej

BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: mja...inte kär men intresserad

ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: ja!

TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID:  föralltid som i förhållande? nej. som i vänskap? ja

ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: nej

HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: "hur många?" haha jävla playergrej. inga...

HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: OM jag har

HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: ...det med!

SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET:  het till utseendet och söt i personlihgeten...om man nu ska vara ytlig haha

SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: jättebrunett eller jätteblond

FÅR DU MÅNGA KILLAR: nää


UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN:  "blond blond blond"

ÖGON FÄRG: den här frågan har jag svarat på många gånger och jag vet fortfarande inte

LÅNGT ELLER KORT HÅR : långt

HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: njaa

SMINKAR DU DIG: ja förfan!

VARFÖR? ÄR DU INTE VACKER UTAN: nej



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0