Fuck it all!

Jag  bara klagar jag vet men det här är inte kul;

♦ en arm som dunkar av smärta och som dunkar ännu mer om man gör minsta rörelse men svullnar om man håller den still
♦ en arm som måste vara i högläge konstant, vilket betyder kramp i axeln
♦ allt arbete måste utföras med en arm istället för två
♦ jag känner hur bandaget sitter fast i såren på insidan av badaget och lossnar lite såfort jag rör mig
♦ fingrar som fryser
♦ mage som gör ont av värktabletter
♦ huvud som gör ont av att jag fortfarande är groggy
♦ hud som kliar innanför bandaget
♦ ångest såfort jag blir kissnödig
♦ bandage som inte får bli blött men som just nu är det
♦ stort äckligt horbandage som gör mig ful och äcklig

...jag vill inte.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0