För håret

Om ett litet tag ska jag bege mig ut i regnet och möta Jenny vid mataffären. Vi ska köpa godis och skvallertidningar och gå genom regnet hem till henne. Jag har helt orklös idag har jag märkt, allt är jobbigt. Kanske inte så konstigt eftersom jag har så ont, men jag vill gärna bortse från det så jag hittar annat att skylla på istället. Aja nog om det, jag ska byta om alldeles strax men innan det måste jag visa mitt senaste köp som jag rekomenterar stark;


Smothing lotion från got2b, Schwartzkopf. Fungerar som en lotion för håret med en mjukgörande effekt. På mitt hår passar den här jättebra och jag använder den på topparna framförallt. Ger bäst resultat när håret är blött och får självtorkas. Dessutom luktar den jättegott och finns att köpa på bla. H&M och kostar runt 70:-.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0