Är du redo för en sväng om?

Sådär ja, då har jag dygnat. Jag har inte kunnat sova en enda sekund och "sömnproblem" är bland det värsta jag vet, så jag bestämde mig ganska snabbt för att låta bli att sova helt enkelt. Jag har umgåtts med mig själv inatt kan man säga (misstolka inte, snälla) och jag har skrattat åt mig själv i vissa situationer då jag tex;

♥ dunkade Rap Das Armas runt 2-tiden
♥ läste Blondinbellas första inlägg från typ 2005
♥ målade om naglara mitt i natten
♥ bestämde mig för att raka benen kl 03:30
♥ gick omkring i mitt täcke för att få bort krampen i vaderna
♥ åt frukost vid 4 någon gång

...jag är btw redan klar för att åka då jag har bytt om, sminkat mig, laddat min iPod, kissat 711 gånger, packat ner allt, osvosv. Ibland är jag fan rolig!


Kärlek
Postat av: madeleine

du måste ta och packa väskan och komma upp igen den här sommaren! :o så snart som möjligt tycker jag! jag vill spendera dina "ta-hand-om-sig-själv-och-vara-vaken-hela-natten"-nätter med dig :D komsikomsi stumpan! <3<3

2009-06-26 @ 21:31:59
URL: http://iwontlookback.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0