Är det samma land där dom bor indianerna?

När jag väl hade vaknat imorse va jag jättepigg, trots bara några timmars sömn. Haha har ingen aning om var det kommer ifrån, får väl vara glad för det lilla. Jag va som sagt jättepigg och alexandra såg ut att vilja dö samt döda mig när jag pratade med henne så jag va en snäll bästa vän och åkte hem haha. Jag hade seriösa planer på att hälla vatten på henne eller nått men då hade jag troligen inte suttit här nu.

Nu har jag kommit hem, bytt om och ätit frukost. Fortfarande lika pigg och har inte alls lust att bara ligga hemma och sega, dock är vädret inte det bästa för utomhusaktiviteter nu haha. Det blir troligen en film eller två som förgyller min dag idag.

Juste, jag har en hemlis. Eller ja jag och felicia har en hemlis. Fyfan va roligt, jag är taggad till tusen!


Kärlek
Postat av: felicia

bästa hemlisen haha :D

2009-06-18 @ 15:30:34
URL: http://ciaofelicia.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0