Work all night, work all day

Efter 2 dagar på öland börjar nu den 3:e. Vår husvagn ser ut som skit inuti och allt ligger precis överallt. Campinglife = no way! Iaf...när vi kom i förigår fick vi en dryg timme på oss att göra oss iordning och sen jobbade jag i köket 18-23:30 och lexie i gatuköket 18-23:30. Somna direkt efter det vill jag lova. Sen igår jobbade jag i gatuköket och lexie i glasskiosken 11-17. Efter det hade vi en ledig kväll då pappa körde ut oss till hamnen där vi gick och käkade glass i solnedgången, hur mysigt?!

Vi tog massa bilder men det går inte att ladda upp nu av någonkonstig anledning.

Nu snart ska vi ut och jobba igen, jag jobbar gatukök 11-15 och sen kök 18-23, wish me luck!

Kärlek
Postat av: Maria

aa jag har hört det jag med. Agia napa is so last year :)



Hoppas ni får en trevlig resa iaf :)

2009-07-03 @ 15:15:13
URL: http://ic.blogg.se/
Postat av: caroline

hur länge kommer ni vara där? jag ska kanske till öland nu i juli :D<3<3

2009-07-05 @ 04:20:48
URL: http://cwicklund.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0