What doesn´t kill you can only make you stronger

Nu är det högsäsong på riktigt. 8,5 timmars arbete utan rast igår. Konstant rush, arga kunder, arga chefer, arga pizzabagare och en jävligt förbannad jag. Dessutom 40000:- i kassan, vilket betyder rekord! Fyfan vad jag jobbar, ingen kan föreställa sig slitet och slaveriet. Det är 4 gåbnger mer arbete än när vi kom hit från början. När man slutar på kvällen vid 22:30 är man så uppe i varv att man somnar tidigast kl 4 varje natt. Det är sick! Men nu är det bara 9 dagar eller nått kvar, sen ska jag hem! Fyfan vad jag är stolt....jag kommer klara det här, jag ger aldrig upp!

Idag 16-23.

Kärlek
Postat av: felicia

så jävla duktigt av dig!

<3

2009-07-19 @ 17:15:35
URL: http://ciaofelicia.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0