That's what friends are for

Jag som skulle gått ut ikväll, men nej. Bestämde ganska tidigt för att bara ta det lugnt, så sliten som jag är, sjukt. Smsade Jenny och kollade om hon skulle vara hemma ikväll, vilket hon skulle, och gick dit vid 19-tiden. Där va hennes bror, hans flickvänn och kompis som förade innan krogen. Därför blev vi bjudna på drinkar, haha i mjukiskläder. Kände mig något lodig...men det va nice! När dom hade gått satte vi oss på ballkongen och jag fick berätta om mitt liv de senaste 4 veckorna. Eftersom det hänt en del i mitt liv sen dess så va det behövligt! Efter ett tag gick vi in, bakade kladdkaka och gjorde te och gick ut igen. Tack för en mysig kväll tjejen!


Kärlek
Postat av: Jenny

Tack själv, sweetie!

2009-07-31 @ 23:44:17
URL: http://yougotmeathello.blogspot.com

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0