Synd att du är så söt

Åh jag är så trött! Det är nu det märks att jag jobbat 165 timmar de senaste 4 veckorna, all min kraft är som bortblåst. Jag känner mig sjukt otaggad på allt och är tyup påväg att bli sjuk, blä inget känns bra. Fredagskvällen ska jag nog spendera hemma hos jenny med te och massa skitsnack. Vi brukar ta kvällspromenader och prata om allt och nu har vi inte setts på länge så det ska bli härligt.

Imorgon blir det prideparaden med lex på dagen och sen något form av krök på kvällen. Söndag Lady Gaga på grönan och sen är det en ny vecka. På tisdag är det bara 1 vecka till Magaluf, det känns helt jävla sjukt! Vi 2 på äventyr i världen, hur ska det sluta. En sak är säker och det är att vi kommer stå som två frågetecken på arlanda med våra rosa resväskor och undra var fan vi ska. Två små blonda saker genom säkerhetskontrollen, herregud. Men åh vad jag längtar!



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0