So long!

Vaknade för ett tag sedan och mår lite för dåligt för det här äventyret. Vi som hade sagt ingen sprit dagen innan för att bilfärden ner till öland kommer bli alldeles för jobbig då. Jo tjena, här sitter jag bakis och stirrar in i väggen en halvtimme innan vi ska åka. Att klockan är typ 7 på morgonen gör inte saken bättre heller.

Jag har i alla fall duschat (vilket va nödvändigt och ett mission i sig) och packat ner de sista småsakerna. Snart lämnar jag mitt hem och min säng för 1 hel måndad, blandade känslor. Men jag vet också att jag kommer jobba jättemycket och tjäna massa pengar, spendera mycketmycket tid med min bästa kompis och ha en alldeles jättebra sommar. Det får ni också ha, vi hörs där nere.


Kärlek
Postat av: Maria

Jo det är rätt bra tid, men det är väl den veckan många åker hem dock. Kan säkert märkas de sista dagarna. Men om ni bor på ungdomshotell lär det vara mkt drag ändå :) 2 år sedan jag var där sist som sagt. Det kan ha ändrats eftersom betydligt fler känner till magaluf nu än då =D Ni kommer säkert ha det grymt. Vilket hotell ska ni bo på?

2009-07-01 @ 11:35:30
URL: http://ic.blogg.se/
Postat av: felicia

ha det bäst där nere nu! får ses när du kommer hem <3

2009-07-01 @ 13:25:22
URL: http://ciaofelicia.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0