Russian roulette isn't the same whitout a gun

Skit. Jag somnade typ vid 18 och vaknade 20. Mår ännu mer illa och vill ännu mer hem. Skitställe, skitväder, skitgrej. Ledig ikväll, skönt men jobbigt. Vad ska jag göra? Hur ska göra det? Lika bra att sova. Började 11 igår, jobbade fram till 21. Vid midnatt staratde vi grillen och tog fram cidern, Coffe åkte hem idag och vi skulle ha lite trevligt innan han drog. Synd det eftersom han var den som gjorde mina arbetsdagarr roliga, han som fick mig att skratta och han som va den snälla i allt det här. Han hjälpte mig med allt. Det va även han som påpekade hur cool jag var och hur mycket han gillade min stil. Det är altlid kul att höra. Måste också ge cred till Alex, fyfan vilken snäll människa! kommer sakna min romie när jag åker hem, åh. Som tur är ska hon komma till sthlm och supa mig under bordet om 1,5 månad...haha! Nu ska jag duscha och sen...jadu jag vet inte. Sitta och stirra in i väggen? Gå i skogen? Sova? Ut och bada i regnet? Gråta? ...nej jag vet faktiskt inte.

Kärlek
Postat av: Linda

oh my. du verkar ha det lika hårt som jag söt<3

2009-07-25 @ 21:55:29
URL: http://blogglund.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0