Prinsessa av sand

En liten update! Åh vad jag saknar alla där hemma, det så är tråkigt här. Man vill ju nästan spy faktiskt. Jag jobbar ungefär 7 timmar om dagen och sliter som fan, jag är typ konstant hungrig och känner mig som en riktig bonde. Vädret är piss och snart kommer hela ön blåsa bort, inklusive husvagnen jag och alex bor i.

Vill ni veta en otrolig sak? I förrigår när jag jobbade och hade jättemycket att göra så ser jag hur pappa kommer gåendes utanför luckan och håller något litet i handen och säger "kan du ta hand om den här?" till mig. Jag va så stressad och hade så mycket att göra och ser helt plötsligt att det är Ludde han håller i. Helt förvirrad tittar jag mig runt och ser mamma. Helt i chock börjar jag gråta. Mami och Ludde hade åkt buss hela vägen hemifrån för att hälsa på mig! Jag fick sluta redan kl 7 eftersom alla mina arbetskamrater viste om det.

Vi gick och åt glass, spelade minigolf och myste, mami och ludde sov bredvid mig i husvagnen och dagen efter åkte vi tillsammans med pappa in till borgholm. De stannade en dag och mammas kommentar till hela grejen var att jag längtade hem och saknade min famlij, så då kommer min famlij till mig. Hur gulligt? Mami hade dessutom bakat glutenfritt bröd till mig och tagit med eftersom hon hade hört att jag åt dåligt. Jag älskar min famlij mest på hela jorden!

Nu ska jag snart börja jobba igen. Vi hörs om någon dag, jag saknar er.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0