Morning Skööööndal!

Godmorgon! Åh jag har sovit i min nya säng, ni kan inte föreställa er hur skönt det va efter 1 månad i husvagn. Jag sov med alla mina 4 kuddar i min nybäddade säng och låg och höll om tröjan hela natten. den luktar fortfarande lika gott...
Vaknade nyss av att mormor ringde, dödstrött. Nu börjar det kännas att man inte suttit ner på 4 veckor, aja det gör inget för jag ska ändå göra en del saker idag. Jag ska träffa den person jag saknat mest av alla den här tiden. Bästi♥ Vi ska ses redan vid 12 eftersom vi har en del att göra, vissa saker som ska köpas innan vi åker :D

Nu ska jag dusha i min dusch för första gången på ...jag vet inte hur länge...1 månad!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0