King of the bongoooo

DAGENS VILL HA: ny dator
DAGENS KLÄDSEL: just nu bikini och Linus tjocktröja
DAGENS SMINK: solpuder, mascara
DAGENS FRISYR: långt och blont
DAGENS HÄNDELSE: shopping med bästis som jag inte träffat på 3 veckor
DAGENS LÅT: viva la vida - coldplay
DAGENS PLANER: har som sagt varit i stan, nu ska jag äta och sen övningsköra :)
DAGENS SAKNAD: öland, linus, alexandra, ludde, lea, sandor 
DAGENS DUMMASTE: skavsår i högklackat mitt i stan 
DAGENS SJUKA: trötthet
DAGENS DROG: min nya parfym :D 
DAGENS ROLIGASTE: jag och lex tillsammans i stan!
DAGENS FAVORIT: mami
DAGENS KÖP: skor, jeansväst, parfym, plånbok, tröja, bikini...shop til' you drop!
DAGENS GODIS: nada :O
DAGENS HUMÖR:trött efter 4 veckors jobb på öland, glad men samtidigt vemodig. typ.  
DAGENS ORD: "tack mamma"


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0