Jag vill bara hem, hemhemhem!

5 dagar sen sist, dålig bloggerska! ...eller ah stressad bloggerska. Den senatste veckan har jag nog jobbat 60 timmar, 10 om dagen och ingen vila därimellan. Högsäsong nu. Det här är hemsk, jag gråter för jag är så jävla trött varje kväll. Jag är som en liten slav för vissa och gör allt jag blir tillsagd, men vafan jag ska ha pengarna! Idag tex. skulle jag varit helt ledig hela dagen men istället valde jag att ställa upp för en tjej som skulle bort och därför jobba 17-22. Nu kommer chefen och frågar om jag kan böra 13 istället. Så från att vara ledig ska jag jobba 9 timmar. Och vet ni vad det värsta är? ...man får ingen uppskatning eller något, allt bara tas förgivet. Jag hatar det...Idag är det bara 12 dagar kvar, sen kommer jag hem. Jag längtar så jävla mycket! Nu känns det som tårarna ska komma igen, bäst att sluta. Ha det, saknar er!

Kärlek
Postat av: felicia

jaa du skulle varit här, du saknades :(

2009-07-16 @ 16:25:25
URL: http://ciaofelicia.blogg.se/
Postat av: markus

jag saknar min fiinfiinfiieeeeen!!!<3<3<3<3

2009-07-17 @ 00:34:39

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0