Jag är en vampyr, jag suger och spyr

Efter  middagen var jag och mamma ute och körde. Jag körde för första gången på trafikerade vägar, en sväng runt här i sköndal, bort mot skogskyrkogården och sen bakvägen till flatenbadet och hem igen. Jag va uppe i 70 km/h - asläskigt. haha men det gåt bättre nu i alla fall, har använt 4:ans växel också, jag är grym.

Vi stannade i centrum och hyrde låt den rätte komma in. Jag visste att "jag är en vampyr" skulle varit signaturmelodin till filmen för att den handlade om vampyrer, men jag hade inte fattat att låten handlade om filmen. Filmen va sjukt konstig och låten är asgrym, konstig blandning haha!

Helt slut efter öland funderar jag på att sova snart. Ska i alla fall sätta på en annan film och lägga mig i sängen. Har lovat att inte somna före 11 eftersom Linus ska ringa när han slutat. Tycker synd om stackarn som fortfarande jobbar i det äckliga köket på ekerums camping.


Kärlek
Postat av: Emily

Du borde lära boken, den är helt annorunda. Filmen har tagit bort de vidrigaste delarna, vilket var tråkigt! Men låten är ju grym ;D

2009-08-04 @ 10:50:48
URL: http://lifeofemily.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0