Varfan är John Blund?

Herregud, vad gör jag uppe? Jag ska upp om mindre än 5,5 timme och här sitter jag. Sanningen är den att jag faktiskt gick och la mig 22:30 men inte somnat än. Jag har tittat på tv, stängt av tvn, tvingat mig själv att sova, gått och hämtat vatte, druckigt vatten, tittat på mamma mia, stängt av mamma mia, tittat på prision break, stängt av tvn, lyssnat på musik, satt på datan, stängt av datan, satt på den igen och skrivit lite på min labbrapport och nu sitter jag här. 4 timmar har jag försökt men det går inte. Jag tycker nästan lite synd om mig själv, framförallt eftersom jag va så trött så att jag höll på somna flera gånger idag på dagen. Dessutom hade jag velat träna imorgon, men det går ju inte nu. Vad ska jag göra? Förvänta er ett vrak imorgon. Godnatt eller nått..




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0