I party like a rockstar!

Som jag lovade skulle jag ge er en sammanfattning av helgen idag!

I fredags efter skolan mötte jag upp min bästa för lite solning på odenplan. Efter det va det ingen av oss som egentligen orkade gå på stan men A skulle ha hänglsen, till vare pris. Så vi kollade igenom alla affärer på hela droittninggatan och hötorget i princip innan vi hittade en gata ingen någonsin varit på...och ett par hängslen. Vi åkte hem och käka middag och drog ut senare på kvällen. Kvällen/natten tillbringades i sjöstaden tillsammans med lite folk.

  

Bild 1: Jag (med lite censur) och min A i sjöstaden<3
Bild 2: Emelie, Hanna och jag samma kväll

Det va inte så mycket drag på fredagen men såklart va det najs att komma ut.

I lördags tillbringade jag först morgonen sovandes hemma hos A och sen jobbade jag ett par timmar på eftermiddagen/kvällen. Som tur va hade vi jättelita att göra, så jag blev till och med släpt för att gå hem en halvtimme tidigare, vilket inte är vanligt eftersom uttrycket "jobba över" förekommer nästintill hela tiden på taco bar. När jag slutat drog jag hem till A igen där vi gjorde oss iordning och tillslut hamnade i Mälarhöjden. Där va det drag och vi dansade hela tiden och överallt!

Vi började som normalt folk på golvet, men som vanligt slutade  det med att vi va uppe på stolar och bord. Tyvärr har vi inga kort från lördagen men ni kan kanske föreställa er istället! haha. Innan jag avslutar finns det en sak jag måste säga, ingen kommer förstå men det är viktigare än allt annat just nu;

Läppglans i Christians rum!


Kärlek
Postat av: christian

SÅJA!!:D

2009-01-12 @ 18:35:08

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0