I don't know why but you're my angel in the night

Jag lyckades hålla mig vaken på middagen och till och med efter också. Bra gjort av mig! Det va faktiskt trevligt och det är vid sådana här tillfällen jag kommer på hur mycket jag älskar min familj och släkt. När saker och ting är jobbiga och man inte riktigt orkar är familjen det bästa som finns! Så jag och mamma kom hem nyss och nu sitter jag och lyssnar på musik samtidigt som jag samlar krafter för att orka hoppa i duschen. Passade också på att prova lite kläder och kom på hur mycket jag gillar min nyårsklänning som numera bara är klänning.



Fick dessutom lite goda nyheter nyss; vi börjar inte förens klockan 1 imorgon, vilket betyder sovmorgon. Dock inte så länge eftersom jag ska hinna träna och plugga lite innan. Men att gå upp 8 istället för vid 5 är sovmorgon i alla fall. Så imorgon blir en bra och skön dag. Träna, sen skola mellan 13 och 16. Sen hem och bara vara och försöka plugga lite. Ska även passa på att göra sånna saker som jag tänkt göra länge imorgon. Det är alldeles för mycket för att jag ens ska komma på vad det är, men nått borde jag ju kunna åstadkomma.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0